Forum Xpam forum Strona Główna
POMOC Rejestracja SzukajFAQ Zaloguj
Bot na kanale

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Xpam forum Strona Główna » Dyskusja ogólna Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Bot na kanale
Autor Wiadomość
Bsr
'
'


Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 512
Skąd: wwa ludzie są tu

Post Bot na kanale Odpowiedz z cytatem
A wiec tak bot chodzi 24/7 każdy kto spamuje cos koło 4-5 linijek na 10 sek , ogólnie spam musi byc bardzo szybki wiec myślę ze nikomu to nie będzie przeszkadzało jest kick , drugi raz ban na 5 min Smile ale myślę ze nikt nawet kicka nie dostanie chyba ze będzie specjalnie spamował
Komedy dla kaczy bolta ubera , jeżeli ktos czuje potrzebe i chce miec adma na bota to napiszcie tu posta z wytłumaczenie dla czego , mysle ze bot nikomu nie będzie przeszkadzał jest on tylko do porządku który u nas mysle panuje wiec w/e
Komedy
/w bsr /x lal =cos jak say kazdy wie o co be
/w bsr /kick xxx
/w bsr /ban xxx
/w bsr /add xxx mod
/w bsr /remove xx mod
/w bsr /add xxx ban xd
(gdzie x to czas trwania bana w dniach, np.
/w bot /add anomandaris 5d
można tez w godzinach (5h) minutach (5m) i miesiacach (5M) )
/w bot /remove xxx ban
Pamietaj ze ban /w bsr /ban xxx znika po restarcie serwera. Spamerzy beda banowani automatycznie. HF
Nie Mar 01, 2009 20:22 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Reklama







Nie Mar 01, 2009 20:22
CePiX
Abomination
Abomination


Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 275
Skąd: Międzyrzec

Post Odpowiedz z cytatem
Teraz to strach na "2a" wejsc xDD

Bot stroz prawa i porzadku ;]

_________________
Cep ma zawsze racje i tylko racje.
Nudzi Ci się? Nie masz co robić? - Usuń Posta!
Bsr i tak jest noob Very Happy. Poniżej widać jak bsr dostaje wpierdol. xD

xDD
Pon Mar 02, 2009 14:09 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Bsr
'
'


Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 512
Skąd: wwa ludzie są tu

Post Odpowiedz z cytatem
A co Very Happy

btw
Pon Mar 02, 2009 14:54 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Reklama







Pon Mar 02, 2009 14:54
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Xpam forum Strona Główna » Dyskusja ogólna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Xpam forum  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group
Design by Freestyle XL / Flowers Online