Forum Xpam forum Strona Główna
POMOC Rejestracja SzukajFAQ Zaloguj
Axe

 
Odpowiedz do tematu    Forum Xpam forum Strona Główna » Bohaterowie Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Axe
Autor Wiadomość
Bsr
'
'


Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 512
Skąd: wwa ludzie są tu

Post Axe Odpowiedz z cytatem
Znalazłem bardzo fajny poradnik na temat Axe na stronie www.forum.dota.pl napisany przez "Sigick"


Historia:In the war of Humans and Orcs that occured long ago many Orcish warriors were corrupted by demonic influence and became tools of blackest darkness. One such warrior was the leader of the Half-Tribe of the Bloodied Axe Clan; Mogul Kahn. Mogul was slain by human Paladins but mysteriously was seen fighting alongside the Scourge around the time Mannoroth started to command the Orcs in the war against Archimonde. The Axe has been revived by demons and uses his reflexes and powerful blows to hunt down and seek out the Sentinels' agile warriors and cut them down to size, even projecting his lust for war onto them.

Tłumaczenie(wolne): Dawno temu podczas wojny Ludzi z Orkami wielu Orkowych wojowników zostało splugawionych przez demony i stali się narzędziami ciemności. Jeden z tych wojowników był przywódcą mniejszego plemienia znanego pod nazwą Klan Krwawych Ostrzy; Mogul Kahn. Mogul został zabity przez ludzkich paladynów, jednak dziwnym trafem nadal był widziany w szeregach armii Plagi(the Scourge) w czasie, gdy to Mannoroth władał armią orków w wojnie przeciwko Archimondowi. Axe został wskrzeszony przez demony. Mogul używa refleksu i niesamowitej siły do polowania na Strażników (the Sentinels) i sieczenia ich swoim toporem, dając upust swojej żądzy krwi.

Spis treści:
1. Wstęp
1,1- Ogólnie o postaci
1,2- Statystyki podstawowe
1,3- Założenia buildu
2. Rozwój postaci
2,1- Skille
2,2- Przedmioty
a ) Early Game
B ) Mid Game - Late Game
3. Rozgrywka
3,1- Wybór Lane
3,2- Early game
3,3- Mid game
3,4- End game
4. Przegląd bohaterów
4,1- Wrogowie
4,2- Przyjaciele
5. Przemyślenia na temat itemów
6. Podsumowanie


1.WSTĘP
1,1 Ogónie o postaci.
Axe jest postacią dla prawdziwych twardzieli. Jego moc nie polega na nuke-ach, DoTach, stunach, blinkach czy jeszcze innych bajerach.
Mogul niczym Berserker przywołuje przeciwników, by go atakowali, podczas gdy on sam siecze ich Counter Helixem. Jego ultimate
(który w pubach często nazywany jest imbą) pozbawia celu możliwości uczieczki przed nieuchronną smiercią.

Ciekawostką jest, że umiejętność Axe'a Counter Helix jest bazowana na Japońskiej sztuce walki Judo. Gdy ktoś go zaatakuje, Axe
pełen wściekłości zaczyna rozwalać wszystko dookoła, dopóki sam nie zginie.


1,2- Statystyki podstawowe

Atrybuty początkowe:
!Strenght!:19 + 2,5
Agility:22 + 2,2
Intelligence:14 + 1,6

Spory wzrost Strength(HP) oraz Agility(armor) daje nam sporą przeżywalność.

Plusy i minusy:
+ wysoka przeżywalność
+ idealny do Tankowania dla drużyny
+ miażdży w mid game
+ dobre ulti do wykańczania

- nieco zbyt mała pula many
- early game nie radzi sobie z niektórymi bohaterami
- coraz słabszy wraz z rozwinięciem gry do late game
- dobrze pokierowany Axe jest maszynką do zabijania i tankowania. przyzwyczaj się do "Axe is OMG IMBA!! I leave" na pubach.


1,3 Założenia buildu
Build wyklucza całkowicie użycie Battle Hunger. Według mnie jest to strata skill pointów/many na DoTa, który i tak nikogo nie zabije w poważniejszych grach. Skupiamy sie na Axe-sie jako maszynki do tankowania/mielenia Counter Helixem. Należy pamiętać, że Axe ma niewielką ilość many, dlatego nie warto ją tracić na
drobne zaczepki Berserker Call-em.

2. ROZWÓJ POSTACI
2,1 Skille
Berserker's Call

Mogul Kahn focuses all of his enemys' hatred on him, causing them to attack him at all costs.
300 AoE.
Tłumaczenie: Mogul Kahn zmusza przeciwników wokół nas do zaatakowania go za wszelką cenę. 300AoE(Area of Effect).

Level 1 - 1.5 seconds, 5 bonus armor.
Level 2 - 2 seconds, 10 bonus armor.
Level 3 - 2.5 seconds, 15 bonus armor.
Level 4 - 3 seconds, 20 bonus armor.

Cooldown: 14 seconds.
Mana Cost: 80/90/100/110


Po krótce: Wszyscy naokoło zaczynają nas nawalać, a my stajemy sie niemalże całkowicie odporni na ataki fizyczne. Nasz 2-gi najważniejszy skill. Dzięki niemu zabijemy niejednego wroga i niejednego przyjaciela nim uratujemy. Generalnie, jest to synergia do Counter Helix.

Battle Hunger

Afflicts a target with a terrible killing hunger. The target will take damage per second until it kills a unit.
Tłumaczenie:Dotyka cel okropnym głodem zabijania. Cel otrzymuje obrażenia na sekundę dopóki nie zabije jednostki.
Level 1 - 15 damage/second, lasts 10 seconds.
Level 2 - 15 damage/second, lasts 15 seconds.
Level 3 - 20 damage/second, lasts 20 seconds.
Level 4 - 25 damage/second, lasts 25 seconds.

Cooldown: 25/20/15/10 seconds.
Mana Cost: 75/85/95/105


25x25=625 dmg od DoTa. Calkiem nieźle, ale nie dla Axe-a. Z Counter Helixem zadajemy duzo wiecej, a poza tym tylko ludzie w pubów nabierają sie na BH(tak samo nabierają sie na ulti strygwyra). Na dodatek zżera zdecydowanie za dużo many, która jest nam wręcz niezbędna.

Counter Helix

Mogul Kahn counters some blows made to him dealing damage to all nearby enemy units.
Tłumaczenie:Mogul Kahn kontruje niektóre uderzenia powodując zadawanie obrażeń wszystkim pobliskim jednostkom.
Level 1 - 17% chance to counter with 100 damage.
Level 2 - 17% chance to counter with 125 damage.
Level 3 - 17% chance to counter with 150 damage.
Level 4 - 17% chance to counter with 175 damage.

(wersja 1.51 zwiększa szanse z 15% na 17%)
Nasz skill podstawowy. Każde uderzenie skierowane przeciwko nam ma szanse uaktywnic "młynka", który zadaje wszystkim wokoło 100/125/150/175 obrażeń
Idealny do farmienia, ganków, pushów... właściwie jest wyborny w każdym momencie, oprócz ucieczce(Counter Helix spowalnia nas minimalnie). Ten skill najlepiej działa, gdy creepy nas atakują. Każdy atak potworka daje 15% szansy na uruchomienie młynka. Najlepszą pozycją do atakowania innych hero Helixem jest pomiędzy nim a oddziałem jego creepów.

UWAGA!
Counter Helix działa zawsze! stuny/sleepy/bashe/zatrzymanie czasu nie działają na ten skill. Widocznie złość Axe-a jest ponadczasowa wink.gif.
Culling Blade

Purges the weak from Mogul Kahn's sight. Deals moderate damage, but will kill a target that is low on life.
Tłumaczenie: Usuwa rannych przeciwników z widoku Mogula. Zadaje średnie obrażenia, ale zabije cel o małej ilości HP.
Level 1 - Deals 150 damage, will kill if target is below 300.
Level 2 - Deals 250 damage, will kill if target is below 450.
Level 3 - Deals 300 damage, will kill if target is below 625.

"OMFG! Axe is pure Own4g3!"
"This ulti is totally imba"
Na pubach usłyszysz to niesamowicie często. Skill, który pomoże ci dobić każdego uciekiniera z low hp.

Build:
1. Counter Helix
2. Berserker's Call
3. Berserker's Call
4. Counter Helix
5. Berserker's Call
6. Culling Blade
7. Berserker's Call
8-9. Counter Helix
10. Stats
11. Culling Blade
12-15. Stats
16. Culling Blade
17-21. Stats
22-25. Battle Hunger


2,2 Przedmioty
a ) Early Game items:

Początek:
2xtango
1xstout
LUB
2x tango
1x chicken

Na ok. 9 lvlu
Boots of speed
2x Stout shield
1x Bracer
Slot na Tango
Vitality booster

Wyjaśnienia:
Tangos of Vegeterian Essification

Popularne Tangoosy biggrin.gif. Pomogą nam przeżyć early game. Osobiście preferuje je od Sapphire Water, ale wybór z pomiędzy tych 2 jest właściwie
dowolny.
Courier

Najlepiej, gdy kumpel z drużyny użyczy ci swojego przez Shared Units. Jeśli nie ma takiej możliwości, kup go sam.
Stout Shield

Najlepszy item dla Axe-a w early game. Znacznie wzrasta jego odporność na creepy. W zależności od gustu należy kupić 2 lub 3.
Boots of speed
Co tu dużo mówić? Zwiększa szybkość, co pozwala zarówno na lepszy chase jak i ulepszony mechanizm ucieczki.
Bracer

Dodatkowe HP przyda sie, jeśli chcemy w pełni wykorzystać potencjał Counter Helix. Kupujemy 1 lub odrazu idziemy w:
Vitality booster

Przyda nam się HP i do tego będziemy mieli 2 składniki Vanguarda. Kupujemy niezależnie, czy mamy Bracera czy też nie.
Ring of Health

Kupujemy tóż po Vitality boosterze. Dzięki niemu skompletujemy idealny item do tankowania, jakim jest Vanguard.


b ) Mid Game-Late Game

ok. 13 lvl:
Boots of speed
Stout shield
Bracer
Vanguard
Slot na Tango
Kelen's Dagger

ok. 17 lvl:
Bracer
Vanguard
Stout
HoT lub Cuirass

ok. 22 lvl:
BoT
Bracer
Vanguard
Stout
HoT lub Cuirass
Radi

25 lvl+:
BoT
Vanguard
Hot
Cuirass
Radi
Free Slot(kupujemy drugiego HoT-a lub idziemy w Hood of Defiance)

Wyjaśnienia:
Kelen's Dagger (Dagger)

Mówi sie, ze wersja 6.50b to zabójstwo słynnego Daggera. Na szczęścia, Axe bynajmniej nie używa go do ucieczki. Ten przedmiot służy nam do łapania
przeciwników do Berserker's Call. Dosłownie "wskakujemy" między wrogiego hero a creepy i wciskamy Berserka. w zależności od szczęścia "młynek" uruchomi
się 2-4 razy (to 300-600 obrazen na 3 lvlu Counter Helixa). Jeśli delikwent ma mało HP dobijamy Culling Bladem.

Ciekawostka: Nerf Daggera jest wyborny dla Axe-a. Już żaden int hero nie "zniknie" spod naszego topora.
Heart of Tarasque(HoT)

Mój ulubiony przedmiot w całej grze. Daje nisamowity boost HP jak i regeneracji życia. Jest dość kosztowny, ale daje sporą odporność zarówno na wrogich nukerów, jaki i wszystkich range spammerów (patrz: wrogowie).
Assault Cuirass(Cuirass)

Alternatywa dla HoTa. Wybieramy go, gdy bohaterowie przeciwnika polegają głównie na sile fizycznej. Dodatkowo -5 Aura jest świetną synergią dla Counter Helix, gdyż skill ten opiera sie na obrażeniach fizycznych.
Radiance (Radi)

Radi dzięki aurze obrażeń pozwala nam dodatkowo zranić przeciwnika, gdy ten jest pod wpływem naszego Berserker's calla. +dmg przydaje sie nieco do pushow.


3. ROZGRYWKA
3,1- Wybór lane-a
Spośród wszystkich 3 lane-ów staramy się zarezerwować sobie Top(górę) lub Down(dół). Dzięki temu nie bedziemy musieli wracac do bazy po Stouty(Goblin Shop).
Najlepiej żebyś nie szedł solo w lane. Jeśli jednak zostaniesz zmuszony do solowania, warto przemyśleć sprawe Junglingu.


3,2- Early Game (lvl 1-9)
Po pierwsze- nie rzucamy sie niczym berserker na przeciwnika. Na to bedzie czas w Mid Game. Naszym zadaniem w Early Game jest jak najlepsze farmienie.
Jeśli trafimy na lane z bohaterem Ranged lub Chain-Nuke, staramy sie nie angażowac zbytnio w linii. Last Hity i Deny mile widziane, ale tylko jesli nie ryzykujesz nimi
smierci. Nie warto sie rzucac pod wieże, zeby tylko dobic swojego/przeciwnika creepa. Jeśli trafimy na melee hero bez "Combo-za-600-dmg" możemy pokusić sie
o harrassowanie go tóż po zakupie 2-giego stouta. Może pokaże to w formie "komiksu":

Zmniejszono: 63% z oryginalnej wielkości [ 1009 x 681 ] - Kliknij, aby zobaczyć cały obrazek

1. Huskar postanawia zaryzykowac i zostac w linii z małym HP i doleczyć sie skillem. Jest idealnym celem dla combo Berserker's Call/Counter Helix.
2. Postanawiam zaatakowac hero. Last hituje Treanta i rzucam sie na Huskara. Przeciwnik nie kupuje sytuacji- Axe z polowa HP kontra Huskar z 1/3 hp i jego 4 creepy. Postanawia walczyć.
3. Po 1 helixie Huskarowi zostaje niewiele ponad 100 hp... w rozpaczy postanawia uciec. Zgarniamy go Berserker's Callem.
4. Akcja owocuje First Bloodem na 4 lvlu Axe-a.


Jak widać, przy odrobienie szczęścia i łatwym lane w Early zdobędziemy 1-3 kille.


3,3- Mid Game (lvl 10-17)
Gdy Axe dostaje w łapki Vanguarda, jego umiejętności tankowania i zabijania znacznie rosną. Przy odpowiednim zagraniu możesz sie pozbyć solo prawie każdego
przeciwnika. Jedynymi wyjątkami są Drow Ranger, Venomancer oraz Viper. Mają oni Spammable Slow, przez co nie dorwiemy ich... jeszcze. Wraz zakupem Daggera nie stanowią już większego problemy. Staramy się trzymać Creepwave-ów przeciwnika. Gdy widzisz, że przeciwnicy cie gankują, zamiast uciekac- ocen ile ich jest i
jak bardzo są dla ciebie niebezpieczni! Zdarzają sie przypadki, kiedy to ja wychodzilem z ich ganku Tripple Killem. Pamiętaj, że Mid Game to twój czas, staraj się wycisnąć z niego jak najwięcej. Gankuj, Farm, Pus*** jak najwiecej i nie daj sie zabic.


3,4- Late Game(lvl 17+)
Z większości wież pozostały ruiny. Teraz "Late Game Heroes" tacy jak Luna czy Geomancer dominują gre. Axe to nie dokońca jest Late Game Hero. Wprawdzie
jego tanking jest jednym z najlepszych w całej Docie, ale za to Counter Helix już nie jest tak zabójczy, jak był wcześniej. Twoim zadaniem jest TANKOWAĆ dla swojej drużyny, podczas gdy twoi kumple mają okazje do użycia swoich wymaxowanych skilli do niszczenia przeciwnika.



4. PRZEGLĄD BOHATERÓW
4,1- Wrogowie

Nie chcesz na nich trafić:

-Morphling: Jego skill Replicate może stworzyć kopie Axe-a. Jak wspomniałem dalej w poradniku iluzje Axa Helixują za pełny dmg tak jak i my (według wersji 6.53). Dodatkowo, Replicate posiada 100% otrzymywanych obrażeń, czyli w porównaniu do innych iluzji ma dokładnie taką samą żywotność co oryginał. Innymi słowy przeciwnik dostaje nieco okrojoną wersję naszego bohatera z jego imba tankiem, wszystkimi itemami do statów oraz zwiększającymi ms i działającym dokładnie tak samo helixem na 30/45/60 sekund.

-N'aix: Każdy skill Lifestealera jest kontrą na Axe'a. Fest zadaje nam obrazenia %, więc nasz ogromny sasób HP na nic sie nie zdaje. N'aix dzięki Feast'owi leczy sie o wiele szybciej, niz my mu te życie zabieramy. Open Wounds uniemozliwi nam ucieczke. Rage daje N'aix-owi udporność na Berserker's Call. Infest ułatwia ucieczke N'aixowi przed ewentualnym gankiem.

-Przeciwnicy ze Spammable Slow(Viper, Drow Ranger, Venomancer): Idealna kontra Axe-a. Wystarczy tylko strzelać i odbiegać, a biedny Axe nic nie może zrobić.
Jedynym sposobem na nich to wyskoczenie z Daggera tóż przed nimi i spamowanie Calla. Niestety, uważny gracz nie da sie na to nabrać. Poprostu nie mamy nic do powiedzenia Hrm.

-Przeciwnicy, którzy natychmiastowo zabijają obiekty statyczne(Strygwyr, Ursa, Rikimaru etc.): To typ bohatera, który zazwyczaj zabija ciebie, zanim ty zabijesz jego. Pociesza tylko fakt, że w Early Game zawsze skopiesz im tyłek.

-Przeciwnicy z Chain-Nuke(Zeus, Slayer, Tiny etc.): Mają możliwość totalnego zablokowania twojego rozwoju w Early Game. Później są raczej nieszkodliwi.

A to twoja przekąska:

-Przeciwnik o małym zasobie HP(Luna, Rylai etc.): Ich mały zasób HP pozwala nam je zabić z Culling blade-a z niezwykłą łatwością (3/4 HP luny na 16 lvlu to około 700 HP).

-Przeciwnik, którego siła polega na ilości jednostek(Phantom Lancer, Chen, Geomancer etc.): Im więcej czegokolwiek nas atakuje - tym lepiej! Ci bohaterowie
znienawidzą nas, gdyż zabijanie ich jest niezwykle łatwe dla Axe-a.

-Przeciwnik melee bez combo-za-600-dmg(Phantom Lancer, Abbadon oraz każdy inny tank): Poprostu nie stanowią dla nas zagrożenia.

Pozostałe przypadki:

-Butcher: Ten hero może totalnie zrujnować nam mid-game swoimi Hookami. Jeśli w przeciwnej drużynie jest Butcher, zawsze zasłaniaj linię Hooka creepami i trzymaj sie blisko nich. Jeżeli Butcher stoi mniej wiecej 300-1000 Range od ciebie i chasuje Cię, chodź zygzakiem! W early Butch jest dla nas śniadankiem. W late również stopniowo traci na sile.

4,2- Przyjaciele

- Hero z disable(Sven, Vengful Spirit etc.): Woah! Stun zawsze sie przyda biggrin.gif.

- Omniknight: Idealna współpraca. Dzięki leczeniu Omniego nasz potencjał jako maszynka do mielenia wroga wzrasta dodatkowo. Aura Purista pozwala nam złapać uciekającego przeciwnika w Berserker's Call, a jego ulti ochroni nas zawsze przed niechcianą śmiercią.

-Morphling: To ironia, że nasz najgorszy przeciwnik jest również naszym dobrym przyjacielem. Replicate może działać także w drugą stronę, czyli nasza drużyna otrzyma "okrojoną" wersję Axa.
5. PRZEMYŚLENIA NA TEMAT ITEMÓW.
Hood of Defiance

Dobry itemek, jeśli wśród przeciwników jest dużo nukerów. HP Regen też jest bardzo przydatny. Nie kupujemy, jeśli nie ma takiej potrzeby.
Satanic

Nie zamieniaj swojego Reavera w Satanica! Satanic jest zarezerwowany głównie dla str hero z dobrymi obrażeniami fizycznymi lub z dobrym IAS. Oba te czynniki są na Axe-sie słabo rozwinięte. Atakujemy bardzo wolno i niezbyt mocno Hrm.
Buriza do Kyanon/MKB/Divine Rapier/ Crystalys

Nie no chyba jakiś żart... Jak już wyżej napisałem, Axe ma żałosny Attack Speed i dmg. Wydawanie kasy na polepszanie ataku fizycznego w tym wypadku jest zupełnie bezsensowne.
Manta Style

Żeby jednoznacznie wskazać, dlaczego nie bierzemy manty, potrzeba troche logicznego myslenia. Iluzje Axa Helixują za pełny dmg tak jak i my (według wersji 6.53). Pewnie myślicie sobie, dlaczego wtedy nie iść w mante? Otóż jesteśmy jednoosobowym czołgiem, który i tak bierze wszystkich przeciwników na "klate". Do tego iluzje shelixują się może z 1-2 razy maksymalnie. Ogólnie polecam tylko tym, któży potrafią z takimi iluzjami się obejść perfekcyjnie.
Eye of Skadi

Jedynym statem, jaki interesuje nas podczas rozgrywki jest STR. Wydanie 7k golda za 25 str i 200 życia jest zleksza słabym interesem. Frost Attack i tak wykorzystamy może z 2/3 razy podczas całej gry, więc się nie przyda.
Armlet of Mordiggan

Całkiem niezły itemek na Axe-a. Kosztuje niewiele, dlatego jeśli famisz za słabo, żeby kupić Reavera to idź w armleta.
Battle Fury

Nie widze naprawde sensu w kupywaniu Battle Fury. +dmg sie przez większość czsu i tak nie przyda. Cleaving Attack jest wprawdzie całkiem przydatny, tak samo jak HP regen, ale za prawie taką samą cenę możemy kupić HoTa, który jest o wiele lepszy na Axe-sie.
Sange & Yasha

5k za ogromnie marny boost do statów. Shit. Na Axe-sie totalnie zbędny.
Linken's Sphere

Kupujemy tylko i wyłącznie, jeśli Disablerzy karają nas niemiłosiernie swoimi stunami, a my nie mamy innego sposobu, żeby ich powstrzymać choćby częściowo.
BKB

Niestety, gdy użyjemy naszego Avatara i Berserker's Calla razem, tracimy nasze +20 armor. Raczej ten item odpada.

_________________
ja tu tylko sprzątam
------------------------------
tyrymtymtym
Pią Sty 23, 2009 18:18 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Reklama







Pią Sty 23, 2009 18:18
CePiX
Abomination
Abomination


Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 275
Skąd: Międzyrzec

Post Odpowiedz z cytatem
Nie wierze ze sam to napisales bo jakos za madrze brzmi :< xD

"Niestety, gdy użyjemy naszego Avatara i Berserker's Calla razem, tracimy nasze +20 armor. Raczej ten item odpada."

Co do BKB to wiecej nam da 10 sec. odpornosci na czary niz 20 armora przez 3 sec ;o

@down

sry, nie spojrzalem na pierwsza linijke Razz

nie bij bsr xDD

_________________
Cep ma zawsze racje i tylko racje.
Nudzi Ci się? Nie masz co robić? - Usuń Posta!
Bsr i tak jest noob Very Happy. Poniżej widać jak bsr dostaje wpierdol. xD

xDD

Ostatnio zmieniony przez CePiX dnia Wto Lut 17, 2009 09:22, w całości zmieniany 1 raz
Pon Lut 16, 2009 18:07 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Bsr
'
'


Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 512
Skąd: wwa ludzie są tu

Post Odpowiedz z cytatem
Chyba nie umiesz czytać cepix
Cytat:
"Znalazłem bardzo fajny poradnik na temat Axe na stronie www.forum.dota.pl napisany przez "Sigick""


_________________
ja tu tylko sprzątam
------------------------------
tyrymtymtym
Pon Lut 16, 2009 18:39 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Sasza
Wiwerna
Wiwerna


Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 180

Post Odpowiedz z cytatem
Ja chcialem zrobic poradnik o axe, gdy axe nie byl taki popularny to ciagle na niego cw gralismy,ja nim gralem,mam 47 repki jak nim gram,ciagle tyry xd. Tego tematu nie chce mi sie czytac, ale mam najlepszego axe w polsce i zrobil bym lepszy poradnik Sad.
Sob Maj 02, 2009 14:47 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama







Sob Maj 02, 2009 14:47
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Xpam forum Strona Główna » Bohaterowie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Xpam forum  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group
Design by Freestyle XL / Flowers Online