Autor |
Wiadomość |
PijamWodke
Tauren
Dołączył: 30 Kwi 2009 Posty: 120 Skąd: Kraków |
|
Tinker. The Boush. |
|
TINKER - BOUSH
SPIS TREŚCI :
1. Wprowadzenie z opisem postaci.
2. Skille
3. Itemy
4. Synergie i strategie.
5. Mowa końcowa
1.) WPROWADZENIE:
Tinker to bohater , który jest bardzo często wybierany przez ludzi o różnym poziomie zaawansowania gry w dotę.Od razu na wstępie można powiedzieć , że nie jest on przeznaczony dla graczy na poziomie niskim i średnim , zaraz wyjaśnię dlaczego.
Po pierwsze , najczęściej popełniany błąd to pick tinkera bez wglądu w bohaterów z przeciwnej drużyny.Śmiać mi się chce jak np. gram w teamie (przypadkowy skład): Pudge , Magina , Jakiro , Visage , Nerub , a przeciwnik podnosi Tinkera. Dlaczego jest to żałosne ? Otóż każdy z w/w hero ma jakis wiążący plus , który spowoduje absolutną bezużyteczność Tinkera : Pudge niesamowita odpornosc na magie , magina to samo , Jakiro moze uciec dzieki lodowi , Visage rzuca przyspieszenie/spowolnienie , a nerub wysysa mane , daje stuna i jeszcze ma szanse na zabicie bezbronnego (bez many) tinkera.
Po drugie : nawet jeżeli ktoś wybierze Tinkera na dobrych przeciwników i zaczyna ownić w early , to grono ludzi , którzy potrafią podtrzymać own do powiedzmy 45-80 minuty zawęża się do jakichś 20% populacji graczy.Podstawowy błąd tych 80% polega na kompletnym , albo bardzo rzadkim używaniu ulti Bousha.O tym więcej w strategiach i synergiach.
2.) SKILLE:
Laser
Tinker atakuje zaznaczony cel i zadaje mu precyzyjne obrażenia. 9sec oślepienia na pobliskie jednostki.
Level 1- 80 damage, 10%miss, 95manacost.
Level 2- 160 damage, 15%miss, 120manacost.
Level 3- 240 damage, 20%miss, 145manacost.
Level 4- 320 damage, 25%miss, 170manacost.
Cooldown:14sec.
Poziomy , na których dodajemy w ten skill:
2,
4,
6,
8.
Heat Seeking Missile
Tinker wysyła rakiety, które trafiają najbliższych przeciwników-bohaterów. Range 2500.
Level 1- 100 damage, 120manacost.
Level 2- 175 damage, 140manacost.
Level 3- 250 damage, 160manacost, atakuje 2 cele.
Level 4- 325 damage, 180manacost, atakuje 2 cele.
cooldown:25sec.
Poziomy na których dodajemy w ten skill:
1,
3,
5,
7.
March of the Machines
Wysyła hordę goblinów, gdzie każdy goblin zadaje damage przeciwnikowi, w którego trafi.
Level 1- 16dmg/goblin, 145manacost
Level 2- 24dmg/goblin, 150manacost
Level 3- 32dmg/goblin, 165manacost
Level 4- 40dmg/goblin, 190manacost
cooldown:35sec
Poziomy na których dodajemy w ten skill:
9,
10,
13,
14.
Rearm
Powoduje zlikwidowanie cooldownów wszystkich skilli Tinkera.
Level 1- Tinker musi odczekać 3sek na odświeżenie, 150manacost
Level 2- Tinker musi odczekać 2sek na odświeżenie, 250manacost
Level 3- Tinker musi odczekać 1sek na odświeżenie, 350manacost
cooldown:0sec
Poziomy na których dodajemy w ten skill:
11,
12,
16.
3.) ITEMY
Końcowy Build powinien wyglądać w następujący sposób:
Boots of Travel.Bardzo ważnym aspektem dla tinkera jest mobilność , ponieważ dzięki jego ulti+BoT+March of goblins , jest w stanie oczyścić wszystkie 3 lane'y w około 18-20 sekund (!!!).Składamy jako pierwszy item.
Bloodstone zaopatrzony w kilka ładunków (ładunki zapewni nam zabijanie kolejnych przeciwników , jednocześnie samemu nie ginąc). Wczoraj pobiłem własny rekord w ładunkach na Bloodstonie. Miałem 15 ładunków Stormem i generalnie miałem tak jakby fontanne zycia caly czas przy sobie .Składamy jako trzeci item.
Co tu dużo mowić....Hex prawie dla każdego Inta jest bardzo potrzebny do ucieczki/disable 4sek./dla teamu.Jednak przy tinkerze sprawa jest o tyle ciekawa , że możemy hexować bez końca Więcej o tym w synergiach.Składamy jako 4 item
Skadi zapewni nam wystarczającą szybkość ataku , trochę pancerza oraz oczywiście HP i manę + bardzo przydatny orb effect w pogoni za wrogiem.Składamy jako 5 item
Cóż , są bohaterowie, którym wystarczy jeden przedmiot , by zapewnić druzynie wzgledne zwyciestwo w early game , albo chociaz nie zapewniać fragów przeciwnikom.Np. Rigwarl potrzebuje vanguard.Axe Vanguard , Magina Hood , a Tinker właśnie potrzebuje dagona.Dlaczego ? nie ma postaci która w early oparłaby się kombo 8 lvlowego Tinkera (wszystkie nuke'i 4 lvl + dagon) 320+325+400(na tym etapie nie ma szans na wyzszy lvl dagona chyba ze na -em ale takich nie gramy przeciez ).co nam daje około 1000 dmg.
W zasadzie czasami nie potrzeba nam nic więcej i gra zakonczy sie na buildzie Boots of speed +dagon, bo Tinker dobrze operujący swoimi skillami/maną itd. jest w early nie do przełknięcia przez niektórych hero , co prowadzi do rozstroju nerwowego w przeciwnej drużynie i rozniesienia przeciwnika.Składamy jako 2 item
Składamy na końcu w głębokiej late game.Po co? O tym w synergiach.Składamy jako 6 item
SYNERGIE
!Uwaga! - Skille należy wykonywać dokładnie w kolejności podanej poniżej.
Podstawowa synergia w early , nic odkrywczego:
+
Synergia po wyfarmieniu Dagona
+
+
Synergia , Gdy mamy wszystkie itemy do Hexa (patrz rozdział Itemy).Jest to w zasadzie synergia końcowa , z tą różnicą że skadi nam tylko ułatwi całą sprawę.
+
+
+
+
+
+
+
+
Etc.
Jak widzicie - przeciwnik pozostaje kurczakiem do swojej marnej śmierci
Synergia przeciwko bohaterowi mającemu BKB / Linken
+
+
+
+
+
+
+
+
Etc.
Synergia do farmienia w late game
+
+
+
+
+
I do znudzenia
5.) Mowa końcowa
Mam nadzieję , że tą strategią przybliżyłem Wam sposób ownienia tinkerem. Wiadomo , że czasami pojdzie coś nie tak , czeste podroze do miasta , ciezki lane itd. ale tak naprawdę jesli macie opanowany ten build , nic prostszego powstac na nogi powiedzmy po 30-40 minucie gry farmiac farmiac i jeszcze raz farmiac.Wbrew obiegowej opinii Tinker może byc carry hero.I pamietajcie o jego Ulti ! ! !
Pozdro caly kanal PL
|
|
Pią Maj 01, 2009 14:54 |
|
|
Reklama
|
|
Pią Maj 01, 2009 14:54 |
|
|
sppawacz
Crypt Fiend
Dołączył: 10 Mar 2009 Posty: 320 Skąd: Nowy Sącz |
|
|
|
ee obrazki Ci nie działają - poradnik ok:)
_________________ TS:
server adress : EXTRA-TS.EU
kanał: 66. CR
hasło: koko
chodżby piwo było z gówna, nic mu w smaku nie dorówna^^
jeżeli chodzi o porządek to ja mam zawsze czystą w pokoju
studia: "bo zależność jest taka, że oblane egzaminy trzeba zdać, a zdane trzeba oblać"
|
|
Pią Maj 01, 2009 15:14 |
|
|
marian1012
'
Dołączył: 11 Lis 2008 Posty: 543 Skąd: :dąkS |
|
|
|
komu by sie to chcialo czytac me pro no need poradnik
_________________ ><(((*> ><(((*> ><(((*> ><(((*> ><(((*> ><(((*> ><(((*> ><(((*> ><(((*> ><(((*> ><(((*> ><(((*> ><(((*>
Informacja
Nie możesz wysłać nowego postu tak szybko po poprzednim, zaczekaj chwilę i spróbuj ponownie |
|
Pią Maj 01, 2009 15:46 |
|
|
Bart0zzo
'
Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 583 Skąd: Kraków, UK |
|
|
|
bardzo fajnie napisany poradnik obrazki przy synergiach nie wchodza ;d
ja czasem tinkerowi robie shive jesli gram przeciwko herosom, ktorzy robia tworza klony ;d
rowniez polecam kupowac wardy, ktore czasem dawaly mi kille , gdyby nie one to mgla wojny nie pozwolilaby mi na trafienie rakietami to tyle tak od siebie ;p
|
|
Pią Maj 01, 2009 15:47 |
|
|
PijamWodke
Tauren
Dołączył: 30 Kwi 2009 Posty: 120 Skąd: Kraków |
|
|
|
Dzieki za pozytywne opinie i Mariana za uniesienie sie honorem xD
Obrazki tylko przy synergiach czy wszystkie ? ;/ to byla rzecz nad ktora sie najwiecej pierdolilem ;p
_________________ In Game nick : Pan.Boruta |
|
Pią Maj 01, 2009 16:03 |
|
|
Bsr
'
Dołączył: 10 Lis 2008 Posty: 512 Skąd: wwa ludzie są tu |
|
|
|
Ja widzę wszystkie obrazki , co do poradnika , fajnie zrobiony dobry ale ja troszkę inaczej gram tinkerem
_________________ ja tu tylko sprzątam
------------------------------
tyrymtymtym |
|
Pią Maj 01, 2009 16:11 |
|
|
mAeStRo
Frost Wyrm
Dołączył: 11 Lis 2008 Posty: 433 Skąd: Rzeszów |
|
|
|
poradnik zrobiony fachowo i z pomysłem, respect dowka, ze ci sie chcialo
u mnie tez niektore obrazki sie nie wyswietlaja
_________________
|
|
Pią Maj 01, 2009 16:54 |
|
|
PijamWodke
Tauren
Dołączył: 30 Kwi 2009 Posty: 120 Skąd: Kraków |
|
|
|
siedzialem w robocie to co mialem robic nie bylo klientow xd
_________________ In Game nick : Pan.Boruta |
|
Pią Maj 01, 2009 16:57 |
|
|
sppawacz
Crypt Fiend
Dołączył: 10 Mar 2009 Posty: 320 Skąd: Nowy Sącz |
|
|
|
i teraz pijamwodke straci prace, przez was!!
_________________ TS:
server adress : EXTRA-TS.EU
kanał: 66. CR
hasło: koko
chodżby piwo było z gówna, nic mu w smaku nie dorówna^^
jeżeli chodzi o porządek to ja mam zawsze czystą w pokoju
studia: "bo zależność jest taka, że oblane egzaminy trzeba zdać, a zdane trzeba oblać"
|
|
Pią Maj 01, 2009 17:25 |
|
|
mAeStRo
Frost Wyrm
Dołączył: 11 Lis 2008 Posty: 433 Skąd: Rzeszów |
|
|
|
sam pisal na wlasna odpowiedzialnosc fajna praca tak btw ze masz tyle czasu wolnego
_________________
|
|
Pią Maj 01, 2009 18:09 |
|
|
sppawacz
Crypt Fiend
Dołączył: 10 Mar 2009 Posty: 320 Skąd: Nowy Sącz |
|
|
|
pijam ale popraw te obrazki przy syngeriach bo tylko one nie chodza
_________________ TS:
server adress : EXTRA-TS.EU
kanał: 66. CR
hasło: koko
chodżby piwo było z gówna, nic mu w smaku nie dorówna^^
jeżeli chodzi o porządek to ja mam zawsze czystą w pokoju
studia: "bo zależność jest taka, że oblane egzaminy trzeba zdać, a zdane trzeba oblać"
|
|
Pią Maj 01, 2009 20:01 |
|
|
PijamWodke
Tauren
Dołączył: 30 Kwi 2009 Posty: 120 Skąd: Kraków |
|
|
|
ale nie wiem jak to poprawic skoro ja widze wszystkie ?
_________________ In Game nick : Pan.Boruta |
|
Pią Maj 01, 2009 23:42 |
|
|
Sasza
Wiwerna
Dołączył: 19 Lis 2008 Posty: 180
|
|
|
|
Jak to ja,mistrz tej planszy,musze sie przyczepic do czegos.
Tinkerem chodzi sie solo mid,dlatego tez maxuje sie laser,nie rakiety. Tinkerem ma sie najczesciej w 14 minucie na mocnego przeciwnika juz butle i travele,to jest jakis 9 lvl,wtedy nalezy brac ulti.Na 12 lvlu nie oplaca sie brac ulti,wtedy nawet nie masz wymaxowanych robocikow,na 14 juz masz,na 15 dajesz ulti i na 16,wczesniej sie nie oplaca gdyz nie masz az tyle many,szybciej bedziesz latac bez 2 lvl ult.
Zly item build.
Jak mozesz robic travele na 1st item,co,kupujesz buty i idziesz na mida?Nie,farmisz 600 golda na bootle i ją kupujesz,dopiero potem travele.
Po travelach robi sie shiva/bkb jesli tego wymaga gra,blood stone jest uselles na tinkerze,robi sie najlepiej na necro,stormie,undyingu i tam paru innych hero,nie na tinkerze poniewaz on nie potrzebuje takiego rege hp/many poniewaz moze sie ciagle tpowac do bazy.
Zakladamy ze mamy : butle,travele,bkb,shiva,zostaly nam 2 sloty, robimy hexa a w ostatnim slocie to co juz sie chce,fajnie sie sprawdza wtedy manta, tpujemy gdzies,shiva,roboty,zostawiamy iluzje,tp gdzie indziej i robimy to samo i iluzje moga ciagle creepowac itd ; p. Dagon na tinkerze nie jest potrzebny, mimo iz tinker jest int hero,to nie bedzie mial on na takie combo jak Ty tu przedstawiasz, dagon 250 many(?),rearm 250 many,laser 170 a rakiety 180,nie zrobisz drugi raz takiego samego combo, a majac shive zrobisz to lepiej,laser,rakiety,shiva,rearm,shiva i gosc juz lezy(oczywiscie bijemy rowniez przeciwnika z reki),malo kto bedzie porywac sie na centaura z 2 hotami . Dalej chyba sie juz nic nie dopatrzylem zlego,a dagger nie jest dobry na tinkerze,czasem sie tylko robi,chyba w pro grach raz tylko widzialem go,a i tak nie byl na tyle potrzebny aby go miec,gdyz tinker ma od uciekania bkb .
Ale i tak gj za checi ;P.
Mozna tez zauwazyc,ze tinkerem raczej lepsi gracze powinni grac,tinker ma dosc dziwna animacje ataku, a trzeba dobrze last hitowac zeby szybko travele zrobic, tinker na midzie ma dobra kontrole run, Wy na xpamie sie chyba nie bawicie w wardy bo sa przeciez uselles,no ale taki tinker majac butle moze nawet sam dla siebie kupic wardy,kontolowac dobrze runy i gg,haste,invis i prawie na 100% jest jakis frag .
A i moze troche wyjasnie to co napisalem,nie chce abys odebral mnie zle,wrecz przeciwnie,nic nie mam do Ciebie po prostu rozegralem tinkerem milion cw, byl to kiedys moj ulubiony hero, robilem na nim wszystkie techniki,wbijalem po 500 csa, mialem po 30 fragow, znam potege tego bohatera,gralem kiedys w turnieju,nawet ogarnieci przeciwnicy, moim tinkerem zagangowalem ich na smierc,carry mogl sie ciagle farmic a ja gangowalem ich non stop,wygralismy,w drugiej grze na 1st ban poszedl tinker,jest to bardzo silny hero w early/mid moze sprawic ze gra zostanie wygrana. No i po prostu jestem troche upierdliwy,zawsze wrzucam swoje 3 grosze, jak zrobie sobie xpama to zagrasz na mojego tinkera,mam nadzieje przynajmniej.
No nic,klaniam sie nisko i pozdrawiam,cze go dota!
|
|
Sob Maj 02, 2009 12:08 |
|
|
PijamWodke
Tauren
Dołączył: 30 Kwi 2009 Posty: 120 Skąd: Kraków |
|
|
|
|
|
dagon 250 many(?),rearm 250 many,laser 170 a rakiety 180,nie zrobisz drugi raz takiego samego combo |
Zrobisz nawet 3 takie pętle, mając build przedstawiony powyżej , który zapewni Ci +/- 3k many + szalona regeneracja hp/many dzieki naladowanemu bloodstone.
I chyba sie nie zrozumieliśmy jeśli chodzi o całokształt , albo nie rozumiesz idei strategii. Ta strategia to moja subiektywna strategia gry tinkerem , w moim mniemaniu najlepsza.Mozesz dodac 3 grosze ale nie mow mi ze cos jest bez sensu czy nie na miejscu , bo tez tinkerem gram od lat. Daję sobie reke uciac , ze Twoj build jest tez bardzo dobry i , że też potrafisz spuscic solidny wpierdol tinkerem.
Reasumujac: Opisy strategii są dla noobów/srednich graczy , wysokoskillowi gracze nie potrzebuja moich wypocin , bo maja wlasne , dobre taktyki. To tak jak ze sztukami walki , najpierw chodzisz na treningi i ktos Ci wpaja pewne zasady , a potem na wysokim poziomie doswiadczenia w tym co robisz masz je w dupie i szlifujesz to co uwazasz za stosowne.
Pozdrowienia
_________________ In Game nick : Pan.Boruta |
|
Sob Maj 02, 2009 13:30 |
|
|
Sasza
Wiwerna
Dołączył: 19 Lis 2008 Posty: 180
|
|
|
|
Mysle ze wszystko wyjasniles,zgadzam sie z Toba :]. Jestem ciekaw jak w praktyce taki tinker sie sprawdza, na xpamie tez masz taki nick jak na forum? Bo mam zamiar naprawic sobie xpama i pograc czasem z Wami,jakos mnie ostatnio tak nalecialo,skilla zdobylem,narazie mi taki wystarczy,mozna zaczac sie bawic teraz troche. Wiec jak sie spotkamy panie z gory,to bede cie katowac abys zagral tinkerem,wyjde jak nie zagrasz!!!
|
|
Sob Maj 02, 2009 13:47 |
|
|
Reklama
|
|
Sob Maj 02, 2009 13:47 |
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|